PIN broj je tajni identifikacijski broj dodijeljen svakom članu fonda koji služi za provjeru stanja osobnog računa putem naše mrežne stranice www.pbzco-fond.hr i besplatnog info telefona 0800 44 55 44.
Prilikom promjene Vaših osobnih podataka putem besplatnog info telefona i naše mrežne stranice identificirate se istim PIN brojem i u tom slučaju ne morate dostavljati osobne dokumente iz kojih je vidljiva promjena.
Želite li promijeniti svoj PIN broj, to možete učiniti putem naše mrežne stranice ili besplatnog info telefona.
U slučaju da izgubite ili zaboravite PIN broj molimo da nam se obratite putem besplatnog info telefona, e-poštom ili porukom u govornoj pošti kako bismo Vam dodijelili novi.
Molimo Vas da svoj osobni identifikacijski PIN broj spremite ili zapamtite kako bi informacija o uplatama i stanju Vašeg osobnog računa bila dostupna samo Vama.
Stanje Vašeg računa i pregled svih uplata možete provjeravati putem:
Pisano izvješće o uplatama i stanju Vašeg osobnog računa zatražite:
Nakon prijave na našu mrežnu stranicu i aktiviranja usluga, pisana izvješća možete primati i:
Ako ste promijenili svoje osobne podatke, kako bismo ažurirali bazu podataka, nudimo Vam mogućnost promjene putem:
Sukladno odredbi članka 121. Zakona o obveznim mirovinskim fondovima (NN 19/14, 93/15, 64/18, 115/18, 58/20), u daljnjem tekstu ZOMF, te odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19)
obavještavamo Vas da pisane pritužbe možete podnijeti u službenim prostorijama Društva (u Odjelu za odnose s klijentima), putem e- adrese info@pbzco-fond.hr, telefaksa 01/63 63 703 te putem pošte na adresu Društva, Radnička cesta 44, 10000 Zagreb.
U slučaju spora povodom pritužbe između Društva i člana mirovinskog fonda, Društvo će nastojati spor riješiti izvansudski na obostrano zadovoljstvo, a ukoliko to nije moguće spor će se prepustiti na rješavanje stvarno nadležnom sudu u Zagrebu.
Sukladno odredbi članka 122. ZOMF-a, postupak i uvjeti izvansudskog rješavanja spora između Društva i članova fondova kojima upravlja rješavat će se pred Centrom za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, a sam postupak će se provoditi sukladno Zakonu o mirenju (NN 18/2011) i Pravilniku o mirenju (NN 142/2011).
Postupanje Društva prema odredbama Pravilnika o zaprimanju i rješavanju pritužbi članova mirovinskih fondova kojima upravlja Društvo i rješavanje prigovora članova ni na koji način nema utjecaja niti je preduvjet za rješavanje spora pred nadležnim sudom ili drugim tijelom u skladu s odredbama Pravilnika.